Jos perusmallinen Nissan GT-R tuntuu liian pehmeältä ja mukavalta rata-ajoa varten, löytyy mallistosta vähän tiukempi Track Edition. Uusi Nissan GT-R Track Edition perustuu keväällä New Yorkin autonäyttelyssä esiteltyyn, 2017 Nissan GT-R:än.

Nissan moottoriurheilusta vastaava Nismo on viritellyt autoa sopimaan vielä paremmin rata-ajoon. Autossa on vakiota leveämpi etupuskuri, 20-tuumaiset Nismo Racing Black -takovanteet ja Bilstein Damptronic -alusta, joka on säädetty tarjomaan vakaampi ajokäytös suorilla ja mutkissa. Uusi, entistä kevyempi kallistuksenvakaaja jäykistää runkoa ja vähentää myös auton painoa.

Osa varusteista ovat markkinakohtaisia. Esimerkiksi Saksassa Recaron hiilikuitupenkit kuuluvat vakiovarustukseen, mutta hiilikuidusta valmistettu takaspoileri on lisävaruste. Ranskan ja Brittien autoissa on vakiona Black Edition-mallista lainatut, Racaron musta-punaiset penkit, ja hiilikuituspoileri on vakiona, mutta hiilikuidusta valmistettu takaluukku ja hiilikuitujakkarat ovat lisävaruste.

Track Edition-mallissa on tuttu, 3.8-litrainen tuplaturbo V6, joka tuottaa tehoa 570 hevosvoimaa ja vääntöä 637 Nm.

Nissan GT-R Track Edition sijoittuu mallistossa Premium, Prestige ja Black Edition mallien yläpuolelle, heti huippumalli GT-R Nismon taakse. Autoa ei ole hinnoiteltu Suomeen, mutta veroton hinta Euroopassa on 118 900 euroa. Autojen toimitukset alkavat marraskuussa.

Nissan GT-R Track Edition