Chevrolet on viritellyt Camarosta kaikkien aikojen ratakireimmän version. 2018 Camaro ZL1 1LE -mallissa yhdistyvät kilpamallista lainattu alusta ja aerodynamiikka sekä Goodyear Eagle F1 Supercar 3R -renkaat. Auton moottori tuottaa tehoa 650 hevosvoimaa, ja sen parina on 6-vaihteinen manuaalivaihteisto. Brembo-jarrut kuuluvat vakiovarustukseen.

Alustavissa testeissä uusi ZL1 1LE oli 3 sekuntia nopeampi kuin vakiomallinen Camaro ZL1 Coupe General Motorsin Milford Road Course -testiradalla, jonka 2,9 mailin pituus sisältää 18 mutkaa.

Camaro ZL1 Coupe -mallia parempi suorituskyky radalla perustuu neljään tekijään:

  • Kevennetty kori; uudet iskunvaimentimet ja vanteet, ohuempi takalasi ja uusi takapenkki tuovat 27 kilon painonsäästön
  • Paranneltu aerodynamiikka; sisältäen mm. hiilikuitutakaspoilerin
  • Säädettävä alusta; auton korkeus voidaan säätää rata-ajoa varten
  • Renkaat ja vanteet; autossa on kevyet takovanteet, joiden ympärillä on suorituskykyiset Goodyear Eagle F1 Supercar 3R -renkaat. R3-mallin rengas on suunniteltu lämpiämään nopeasti ja säilyttämään suorituskykynsä kierros toisensa jälkeen

Rata-ajoon suunniteltu, mutta katulaillinen Camaro ZL1 1LE tulee Yhdysvalloissa myyntiin myöhemmin tänä vuonna. Auton hintaa ei ole vielä ilmoitettu.