Aston Martinin pienempi urheilumalli eli Vantage on uudistunut täysin. Vantagen tutut yksityiskohdat ovat silti tallella, kuten pitkä konepelti, lyhyet etu- ja takaylitys, voimakkaat pyöränkaaret, sekä tietysti uskomattoman upea ulkomuoto.
Auton suunnittelussa aerodynamiikka on ollut tärkeässä roolissa. Ilmavirtausta auton alla ohjaavat etuspoileri sekä pienet ilmanohjaimet auton alla, jotka ohjaavat jäähdytysilmaa tarpeellisiin kohteisiin. Perän diffuusori on suunniteltu luomaan matala ilmanpaine auton perään, joka imee ilmaa auton alta. Samalla diffuusori pyrkii vähentämään takarenkaiden luomaa turbolenssia, joka häiritsee ilmavirtausta auton alla. Auton kyljessä olevat ilmanottoaukot imevät ilmaa eturenkaiden pyöränkaarista, ja yhdessä takaluukun spoilerilipan kanssa luovat downforcea, joka taas sitoo auton tien pintaan.
4.0 TwinTurbo V8
Vantagen sydän on 4.0-litrainen, tuplaturbo V8. Moottori on sijoitettu niin alas ja taakse kuin mahdollista, jotta saavutetaan ihanteellinen painopiste ja 50:50 painojakauma. Ihanteelliselta kuulostavat myös moottorin tehot; 510 hv ja 685 Nm. 8-portainen ZF-vaihteisto välittää tehot takapyörille. Vaihteisto on sijoitettu taka-akselille painajakauman parantamiseksi. Aston Martin Vantage kiihtyy 0-60 mph 3,5 sekunnissa. Valmistajan mukaan suorituskyky myös tarjoillaan vaikuttavan äänimaailman säestämänä. Sekä imu- että pakopuoli on suunniteltu niin, että kuljettaja voi nauttia moottorin suorityskyvystä myös akustisesti.
Vantage on ensimmäinen Aston Martin, jossa on sähköisesti ohjattu taka-akselin tasauspyörästön lukko. Uusi E-Diff (Electronic Rear Differential) toimii yhteistyössä auton ajovakaudenhallintajärjestelmän kanssa, jotta E-Diff tietää miten auto käyttäytyy ja ohjaa sen mukaisesti tasauspyörästön lukitusta 0 ja 100 % välillä.
Aston Martin Vantagen hinta Saksassa on 154 000 euroa. Autojen toimitukset alkavat 2018 toisella neljänneksellä.