Subaru BRZ jatkaa tutuilla vahvuuksillaan mallivuoteen 2019. Auton voimanlähteenä on nelisylinterinen, neliventtiilitekniikalla varustettu kaksilitrainen boxermoottori, jonka huipputeho on 147 kW (200 hv) ja vääntö 205 Nm. Kahdella kannen yläpuolisella nokka-akselilla varustetun moottorin polttoaineen suoraruiskutuksesta vastaa Toyotan kaksivaiheinen D-4S –järjestelmä, joka lisää tehoa ja vähentää polttoaineen kulutusta.
Moottorin jatkona on joko lyhyet vaihtovälit omaava 6-vaihteinen manuaali tai 6-portainen automaattivaihteisto. Manuaalivaihteistolla varustettu BRZ kiihtyy 0-100 km/h 7,6 sekunnissa ja sen huippunopeus on 226 km/h. Manuaalivaihteisena BRZ:n yhdistetty keskikulutus on 7,8 l/100 km (aut. 7,1 l/100 km) ja CO2-päästöt 191 g/km (aut. 183 g/km).
BRZ:n painojakauma on lähes ihanteellinen 55:45 (automaatilla 56:44). Auton painopiste on vain 46 sentin korkeudella maasta, minkä huomaa auton ketteränä käytöksenä. Pidon tien pintaan varmistavat 17-tuumaiset 215/45 -renkaat. Toki kuljettajan apuna on myös Subarun ajonhallintajärjestelmä (VDC). VDC:n uudessa Track -tilassa järjestelmä madaltaa puuttumiskynnystä ajoon, jos kuljettaja haluaa nauttia auton ominaisuuksista vapaammin esim. rata-ajossa.
BRZ:n vakiovarustukseen kuuluvat mm. tupla-LED -ajovalot, nahka/alcantaraverhoillut istuimet, avaimeton lukitus- ja käynnistysjärjestelmä ja navigaattori. Subaru BRZ:n lähtöhinta (31.8. asti) 44 071,20 euroa manuaalivaihteisena ja 47 769,08 euroa automaatilla.