Isot ilmanottoaukot keulapuskurissa, M-kidukset kyljissä, aerodynaamisesti optimoidut sivupeilit, taka/kattospoileri ja takadiffuusori neljällä putkiston ulostulolla. Näyttävän habituksen lisäksi uudet BMW X5 M ja BMW X6 M -mallit vaikuttavat myös suorituskyvyllään.
Sekä BMW X5 M että X6 M -malleissa moottorina on tuttu 4.4-litrainen, kahdella turbolla varustettu V8. Se tuottaa tehoa 441 kW (600 hv) eli 25 hevosvoimaa enemmän kuin edeltävä malli. Saatavissa on myös Competition versio, jonka huipputeho on 460 kW (625 hv). Vääntöä löytyy 750 Nm. Kiihdytys satasen vauhtiin onnistuu 3,9 sekunnissa, ja Competition -mallilla vielä kymmenyksen hätäisemmin (3,8 s). Siis jopa 0,4 sekuntia nopeammin kuin edeltäjällä. Mallien kulutuslukemat ovat noin 13 l/100 km ja CO2-päästöt suunnilleen 290 g/km.
X5 M ja X6 M -mallien varustukseen kuuluvat 8-portainen M Steptronic -automaattivaihteisto, M xDrive -nelivetojärjestelmä, Active M Differential taka-akselilla, M-alusta elektronisesti säätyvällä iskunvaimennuksella ja M -malleja varten kehitetty jarrujärjestelmä, joka tarjoaa kaksi eri poljintuntumaa. M xDrive-neliveto tarjoaa 4WD Sports -ajotilan, joka tarjoaa selvästi takavetoisen ajokokemuksen, mutta 2WD tilaa ei sentään ole tarjolla, kuten M5 -mallissa.
BMW X5 M ja BMW X6 M, sekä molempien mallien Competition versiot esitellään Los Angelesin autonäyttelyssä marraskuussa 2019. Autot tulevat myyntiin keväällä 2020.




