Koenigsegg Regera, puikoissaan Koenigseggin testikuljettaja Sonny Persson, teki maanantaina 23. syyskuuta uuden ennätyksen Rådan lentokentällä Ruotsissa. Koenigsegg Regera kiihdytti nollasta 400 km/h nopeuteen ja jarrutti takaisin pysähdyksiin vain 31,49 sekunnissa.

Regera kiihdytti paikaltaan 400 km/h nopeuteen 22,87 sekunnissa 1613 metrin matkalla. Jarrutus 400 km/h nopeudesta pysähdyksiin vei 8,62 sekuntia ja vaati tilaa 435 metriä. Siis kiihdytys 400 km/h vauhtiin ja takaisin pysähdyksiin onnistui 2048,46 metrin matkalla. Testissä käytetty auto vastasi täysin tuotantomallia. Autoon oli lisätty ainoastaan turvakehikko ja 4-pistevyöt.

Ennätyksellisen tuloksen mahdollisti Koenigsegg Regeran huikea tekniikka. Autossa on 5.0-litrainen, kahdella turbolla varustettu V8 -moottori. Se mahdollistaa kovan huippunopeuden, mutta ratkaisevassa lähtökiihdytyksessä suurin vastuu on sähkömoottoreilla. Polttomoottorin huipputeho on noin 1100 hv ja vääntö 1250 Nm. Sähkömoottorit tuottavat 700 hv ja 900 Nm. Hybridijärjestelmän yhteenlaskettu teho on yli 1500 hevosvoimaa ja vääntö 2000 Nm.

Paikaltaan lähtiessä sähkömoottoreiden vääntö saa auton liikkeelle. Vasta kun nopeutta on kertynyt lähes 50 km/h, tulee V8 mukaan. Autossa on ei ole vaihteistoa, mikä mahdollistaa katkeamattoman kiihdytyksen aina auton huippunopeuteen 403 km/h asti.