Porsche 911 on kulkenut pitkän matkan vuoden 1963 ensiesittelystä kohti nykyistä malliversiota. Vaikka auton perusilme on edelleen tuttu, on auto muuttunut merkittävästi vuosien varrella. Porschen legendaarisimman urheiluauton nimi on aina ollut 911, mutta fanien parissa eri korimallit tunnistetaan parhaiten tehtaan sisäisten numerokoodien avulla.

21973 – G-sarjassa esiteltiin ensimmäinen Turbo-malli sekä Cabriolet

Kymmenen vuotta ensiesiintymisensä jälkeen 911 uudistui täysin. Autoon oli toki tehty uudistuksia jo aikaisemmin. Tehtaan sisällä nämä päivitykset merkittiin kirjaimin: Vuoden 1968 vuosimalli oli A, 1969 oli B, ja niin eteenpäin. Vuoden 1973 päivitys oli kirjaimeltaan G, joka jäi lopulta elämään toisen sukupolven epävirallisena tunnuksena.

G-sarjassa panostettiin entistä enemmän turvallisuuteen. Autossa esiteltiin uudet paljemalliset puskurit, joiden avulla se läpäisi Yhdysvaltain kolaritestit. Vakiovarusteluun kuuluivat myös 3-pistevyöt ja penkkeihin integroidut niskanojat. Vaikka turvallisuus on tärkää, niin eniten ostajia kiinnosti vauhti. Sitä tarjosi vuonna 1974 esitelty ensimmäinen 911 Turbo. Auton valtava takaspoileri tarjosi näyttävyyttä, ja 3-litrainen 260-hevosvoimainen moottori suorituskykyä. Vuonna 1977 Turbo-mallin moottorin iskutilavuus kasvoi 3.3-litraiseksi ja samalla huipputeho 300 hevosvoimaan. G-sarjan Turbo tunnettiin myös nimellä Porsche 930.

G-sarjassa esiteltiin myös avomalli 911 Cabriolet (1982) sekä 911 Carrera Speedster (1989). G-sarja säilyi tuotannossa vuoteen 1989 asti, ja on siten pisimpään valmistettu 911.

G-sarjan malleja valmistui kaikkiaan 198 414 kappaletta.